کشاورزی بعنوان مهمترین کسب و کار جهان همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. این صنعت وابستگی بسیار کمی به روابط بین الملل و شرایط و مشکلات کشورها داشته و تقریبا در 90% مواقع با دردسرهای فروش محصول که چالش اصلی راه اندازی کسب و کار است مواجه نخواهد بود.

گلخانه سازه ای پیشرفته برای انجام عملیات کشاورزی در شرایط کاملا کنترل شده است که بعلت امکانات بسیاری که برای کنترل نور و دما و رطوبت و … درآن تعبیه شده، ریسک بسیار کمتری در مقایسه با کشاورزی فضای باز دارد.

شرکت باران بعنوان مجموعه ای پیشرو و نوآور در صنعت کشاورزی اقدام به طراحی سازه های هوشمند گلخانه ای کوچک کرده که با هزینه تمام شده بسیار مناسب تر از دیگر نمونه های موجود قادر است شرایط کشاورزی در شرایط تحت کنترل را فراهم کند.

 گلخانه های شرکت باران با نام تجاری “سپیدار” عرضه می شود و بصورت یک کسب و کار آماده بهره برداری به همراه آموزش های مروبطه در اختیار کارآفرینان قرار خواهد گرفت.

مزیت های گلخانه سپیدار:

ما در این مسیر همراه تان هستیم

جشنواره راه اندازی گلخانه با تسهیلات بانکی از طرف شرکت باران تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

در صورت تمایل میتوانید مستقیما با مدیر پروژه گلخانه های سپیدار در Whatsapp و یا تلفنی  مرتبط شوید.

2 پاسخ

  1. با سلام ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما لطفا اگر اطلاعات تکمیلی از کارهای واقعی که انجام دادید در روستاهای خراسان شمالی برای من ارسال نمایید ما قصد داریم در روستا گلخانه های مقیاس کوچک برای جوانان علاقمند شروع کنیم شما چه کمکی می توانید به ما داشته باشید اگر توضیح بفرمایید ممنون خواهم شد

    1. با سلام و احترام
      جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی فنی تماس بگیرید.
      با تشکر
      09199507118

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.